[BANER-WZ]

Zdarza się, że kolor czy fason naszego produktu nie zapewnił Ci stuprocentowej satysfakcji.

Sami dobrze znamy temat! Chcąc ułatwić proces zwrotu i reklamacji przygotowaliśmy poniższą instrukcję. 

P.S. Jeśli masz pytania czy wątpliwości co do naszych produktów np. koloru czy wymiaru – napisz do nas przed zakupem! Chętnie odpowiadamy na wszystkie wiadomości.

OTO INSTRUKCJA:

  1. Przysługuje Ci 14 dni kalendarzowych na zwrot zakupionego towaru, liczonych od momentu otrzymania paczki.
  2. Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru (od momentu przekazania nam tej informacji masz  kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru).
  3. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zwracany towar nie będzie nosił śladów użytkowania. Prosimy też o dołączenie wszystkich oryginalnych metek.
  4. Wypełnij i wydrukuj  FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI  TOWARU
    Formularz możesz także napisać odręcznie, pamiętając o zawarciu tam numeru konta w przypadku wybranej formy płatności „za pobraniem”. Formularz zwrotu umieść w paczce  wraz ze zwracanym towarem. 
  5. Aby przyspieszyć realizację zwrotu, dołącz paragon potwierdzający zakup, który został wysłany razem z Twoim zamówieniem. Nie jest to konieczne, ale ułatwi nam znacznie pracę. 
  6. Zamówienia nie trzeba odsyłać w oryginalnym opakowaniu, jednak należy go odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu 
  7. Zwracany towar należy odesłać na poniższy adres: 

LOMAN ul. Wapienicka 20 
43-382 Bielsko-Biała

  1. Zwrot środków nastąpi do 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przez nas paczki.
  2. Nie odbieramy zwrotów nadanych do paczkomatów.

WYMIANA

Nie ma możliwości bezgotówkowej wymiany towarów na inny model/kolor.
Prosimy o złożenie i opłacenie nowego zamówienia oraz odesłanie poprzedniego według powyższych zasad dokonywania zwrotów.

REKLAMACJE

W przypadku, gdy zakupiony towar będzie w jakikolwiek sposób niezgodny z umową sprzedaży (np. będzie uszkodzony lub wybrakowany) możesz złożyć dotyczącą go reklamację według poniższej instrukcji.

OTO INSTRUKCJA ZŁOŻENIA REKLAMACJI

  1. Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem. Pamiętaj, że wada stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia paczki. Reklamacje towaru z powodu wad powstałych po dostarczeniu towaru będą odrzucane jako niezasadne.
  2. Reklamację dotyczącą towaru powinieneś przesłać nam drogą mailową pod adres: [email protected].
  3. W wiadomości mailowej wskaż:
    1. swoje imię i nazwisko;
    2. numer zamówienia;
    3. numer rachunku bankowego;
    4. datę dostarczenia towaru;
    5. dostrzeżoną wadę (uszkodzenie, wybrakowanie), towaru;
    6. żądanie reklamacji.
  4. W ramach reklamacji możesz:
    1. domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy;
    2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy o prawach konsumenta.
  5. Jeżeli w ramach reklamacji będziesz domagał się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.
  6. Jeżeli w ramach reklamacji będziesz domagał się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
  7. Jeżeli w ramach reklamacji będziesz chciał odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), powinieneś odesłać go na poniższy adres:

LOMAN
ul. Wapienicka 20 
43-382 Bielsko-Biała

  1. Nie odbieramy zwrotów nadanych do paczkomatów.